مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 19:002022-11-17اقتصادي

جنگل های هیرکانی منطقه هدف گردشگری شود/ شناسایی 360 عرصه سرمایه گذاری در گیلان


استاندار گیلان با اشاره به ثبت جهانی چای لاهیجان و چادرشب قاسم آباد، اضافه کرد: هیچ کجای دنیا جنگل های هیرکانی ما را با درختانی چند صد ساله ندارند و لذا میراثدار جنگل هایی هستیم که می تواند هدف گردشگری باشد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به ثبت جهانی چای لاهیجان و چادرشب قاسم آباد، اضافه کرد: هیچ کجای دنیا جنگل های هیرکانی ما را با درختانی چند صد ساله ندارند و لذا میراثدار جنگل هایی هستیم که می تواند هدف گردشگری باشد.

اسدالله عباسی در آیین اختتامیه اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان گیلان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، یکی از مزیت های نسبی بسیار عالی استان گیلان را سرآمد بودن در سه حوزه ماموریتی وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دانست و اظهار کرد: گیلان می تواند همه این فرصت ها و ظرفیت ها را شکوفا کند.

وی با بیان اینکه در جهت برنامه های راهبردی دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد همه فرصت ها و ظرفیت های گیلان را شناسایی کردیم، افزود: رویکرد دولت توجه به مزیت های گردشگری استان ها از جمله گیلان است.

استاندار گیلان با اشاره به شناسایی بیش از 250 عرصه برای سرمایه گذاری گردشگری در استان، خاطرنشان کرد: متاسفانه در بخش میراث فرهنگی هنوز نتوانسته ایم همه مناطق میراثی و تاریخی و فرهنگی گیلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگل های هیرکانی منطقه هدف گردشگری شود/ شناسایی 360 عرصه سرمایه گذاری در گیلان

جنگل های هیرکانی منطقه هدف گردشگری شود/ شناسایی 360 عرصه سرمایه گذاری در گیلان